Tuesday 1 August 2017

Tenaga dan Cahaya - Rahasia Hujung Jari - akhir



JALANNYA YANG DAPAT BETUL KITA RASAKAN IALAH MELALUI HUJUNG JARI KITA JARI JARI YANG SEPULUH ITU. PADANYALAH LETAKNYA RAHSIA HIDUPMU DIDALAM.

Yang dikatakan jalannya diri itu sama juga dengan PANCARAN dari dalam tubuh kita seperti karan pada dawai letrik. Jadi yang hendak dicari ialah PANCARAN dari dalam tubuh kita sendiri. Jika terus diturutkan pancaran ini ianya akan MELAHIRKAN bermacam-macam pergerakan pada anggota kita yang tidak dapat kita kawal dengan otak kita.

Ketahuilah bahawa DIRI itu dirujuk oleh Allah sebagai RUHKU yaitu RUH TUHAN. Jadi kita katakan RUH yang digelar DIRI itu KETUHANAN

Firman Firman Allah :-
Surah As Shad Ayat 72

Aku hembuskan kepada Adam daripada RUHKU.


Surah Az Zuriat Ayat 21

Dan didalam diri kamu dan kamu tidak melihat


Surah Al Baqarah Ayat 87

Aku perkuat manusia dengan RUH AL-QUDSI

Ketahuilah juga bahawa tidak ada yang sulit disisi Tuhan.
Oleh kerana DIRI itu bersifat Ketuhanan padanya :-
Segala kesulitan dapat diselesaikan,
 
Kalau kita ketahui padanya ada UBAT kalau kita pandai menjalankanya segala penyakit akan terubat
Kalau kita ketahui padanya ada rezeki, dan kalau kita perkembangkan maka akan mudahlah rezeki kita,
 
Dari itu jadilah kita orang serba tahu di jalannya DIRI.

Tammat..

No comments:

Post a Comment

pandang pandang

AKU memandang DIA dipandang Aku merenung DIA tertenung AKU lah TENAGA luar dan dalam TENAGA itulah KUASAnya alam Pertemuan dikiri dan ka...